Založ si blog

Katy Perry

KatyPerrySalute_featured_photo_galleryJe pre mňa úžasnou novinou, že do našich katatonických životov príde, ako preplach žalúdka živou vodou, taká osobnosť akou je Katy Perry.

Viem, že by som mal vo svojom veku nadšenie trošku skrývať, ale skutočne sa teším ako malý Dodo v cukrárni. Ja proste žeriem tu jej Twilight pokožku, neopakovateľný hlas a celkovo pubertálny zjav tejto mladej slečny, ktorá spolu s Miley Cyrus a mediálne mŕtvou Britney dobila srdcia a slipy nejedného tínedžera. Pamätám si to ako dnes, keď som nedopatrením preladil na rádio Expres a z reproduktorov sa vyludil prazvláštny zvuk. To keď Katy vyťahovala z päty ultratóny v refréne Fireworks a mne sa chcelo si uľaviť a klincom si vyšpárať bubienky. Pripisoval som to nastaveniu charakteristík a ekvalizéru, ale napriek prepnutiu na flat zvuk mi vnútorný limiter v strednom uchu skákal ako zajačik Duracell. Presvedčil som sám seba, že modernej hudbe nerozumiem a dal som Katy ďalšiu šancu, že keď vyfajčí ďalších stotisíc Marlboriek a bude poctivo užívať mužské hormóny, tak bude z nej hviezda. O to väčšie prekvapenie nastalo, keď som ju na Youtube videl v poloobnaženej krase ako spieva hit Roar. Keby som mal tú možnosť, vrátim sa v čase a Darwina vyfackám za teóriu evolúcie, ktorá nám nadelila sluch. Znova som mal ten pocit, že sa vo mne niečo búri a keď to okamžite nevypnem, tak mi plomby vyskáču samé od seba v rytme neidentifikovateľnej popsračky. Jemne som vyjadril svoj názor, no vzápätí som bol nechutne vykarhaný mojimi neterami vo veku 6-12 rokov. Asi v niečom majú pravdu, veď ona má na Youtube milióny prezretí svojich videí a ja si tie svoje ani nemám ako natočiť.

Môj život dostal novy zmysel po tom, ako som sa dozvedel, že táto diva zavíta k nám a bude môcť v Slovnaft Aréne vymlátiť svojím hláskom všetky okná. Viem, že je to už rozhodnuté, ale rád by som na mieste predskokana videl Miška Paštéková revival, ktorú plánujeme budúci týždeň s chalanmi založiť. Po odspievaní gotic-metalovej verzie Darinky mandarínky a folk-rapového Sprayera Frajera sa odoberieme do zákulisia, kde nám Vera Wisterová pofúka boľavé brušká na prštekoch. Diváci nás vytlieskajú naspäť a my pridáme a capella verziu So mnou nikdy nezostarneš. Nie preto, že je to tak pekné, ale preto, že nás budú bolieť ruky. Na ceste do šatne sa stretneme s Katy Perry a mne sa život v sekunde zmení ako keď v Paneláku zomrel Jakub Švehla. Totálne nenalíčená a v teplákoch od Číňana prebehne okolo mňa s prepotenými fľakmi pod pazuchami. Pri líčení sa naučí “Ahoy Slovencko” a keď to zvrieskne do mikrofónu, pubertiačky v prvom rade odnesie záchranka. Skôr než začne, dúfam, že už budem osprchovaný a voňavý stáť v zlom uhle a s iskričkami v očiach čakať na dva refrény, ktoré okrem Katy nevytiahne nikto, napriek môjmu slabému infarktu a navretej žile na krku. Ako pravý fanúšik, budem sa chcieť americkej krásky dotknúť, ale predtým ako ma odzbroja dvaja čierni sekuriťáci, ju odvedie Erika Judínyová a za asistencie tlmočníka z nej dostane informácie, ktoré zaujímajú celé Slovensko, že ako sa jej páči Bratislava a čo hovorí na fanúšikov. Katy s predstieranou úprimnosťou a úsmevom na tvári a šarmom jej vlastnému sa Erike a divákom Televíznych novín zverí, že sú tu tí najlepší fanúšikovia a že sa jej Budapešť veľmi páči. Na záver ju po 15 minútach rýchlokurzu slovenčiny donútia povedať “Hello, this is Katy Perry. Srasvim diviakof TV Markica.”

Po odchode posledných fanúšikov niekedy nad ránom nabehne upratovacia služba, ktorá ladnými pohybmi z provizórnej podlahy zmyje sliny, pot a milostne šťavy naspeedovanej mládeže. Tá sa doma a na FaceBooku pochváli najlepším koncertom v známom vesmíre a založí ďalšiu zbytočnú skupinu s názvom Bratislavské koncerty Katy Perry, kde zavesia roztrasené zábery ohučaných fanúšikov 34. radu. Katy z hotela ukradne pár županov a baterky z ovládača a už sem nikdy nepríde. Ja, ako najväčší fanúšik Katy Perry budem ešte chvíľu blúdiť po chodbách Slovnaft arény a vykrikovať jej meno. Odpoveďou mi bude iba ozvena môjho zúfalého hlasu a ja sa v slzách zrútim vedľa jej prepoteného uteráku. Spomienkou na Katy mi však navždy zostane jej najlepší koncert a trvalé poškodenie neurosenzorických buniek v strednou uchu. Milujem ťa, Katy Perry.

Ak niekedy dospejem

27.03.2015

Ak niekedy dospejem, chcem ťa opäť stretnúť bez toho, aby sa mi rozochvelo v trenírkach, tváriť sa odmerane ako sa na človeka môjho veku patrí a pochváliť sa mojimi úspechmi v Klube anonymných rojkov. S nadšením v hlase a kontrolovaným výrazom v tvári ti líčiť všetky moje úspechy ako už nepoužívam slová rozkrok a bradavky a pýrim sa pri čítaní recenzie na [...]

Zatmenie srdca

23.03.2015

Milé Slnko, prijmi prosím moje najhlbšie ospravedlnenie za to, čo sa stalo minulý piatok. Viem, že je tvojím právom nachvíľu si odpočinúť, v tieni mesiaca si zapáliť vytúženú cigaretu a zavrieť oči v opojnom návale vesmírneho nikotínu. A čo spravíme my? S dymovými sklíčkami v roztrasených ručičkách ťa hodiny sledujeme od Špicbergov po Faerské ostrovy [...]

medveď, Liptovský Mikuláš

Medveďa, ktorý útočil v Liptovskom Mikuláši, našli s pomocou dronov do 1,5 hodiny

28.03.2024 13:53

Počas monitorovania medveďa bolo s dronmi nalietaných približne 74 kilometrov.

česko rusko ambasáda

Proruská špionážna sieť útočí proti EÚ: Poľsko a Česko spustili vyšetrovanie, majú zistenia týkajúce sa Slovenska

28.03.2024 13:50

Poľská kontrarozviedka (ABW) vyšetruje činnosť proruskej špionážnej siete zameranej proti členským štátom a orgánom Európskej únie.

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6398x
Priemerná čítanosť článkov: 2133x

Autor blogu

Kategórie

Archív